L'oreal Paris Perfect Clean

 

Merhabalar ,
Gratis'in bayram indiriminden yararlanmayan kaldı mı bilmiyorum ama yaptığım alışverişten karlı çıktığıma eminim çünkü tüm aldıklarımdan memnun kaldım genellikle bu indirimi favori ürünlerimi yedeklemek için kullansam da bu sefer bir değişiklik yapıp yeni ürünler denemeye karar verdim ve sizinle paylaşacağım ilk ürün yüz temizleme jeli perfect clean yaklaşık 1 haftadır düzenli olarak kullanıyorum izlenimlerim söyle ;
Cilt tipim karma olduğu için bunu seçtim ama yağlı ve kuru ciltler içinde seçenekleri mevcut . fotoğrafta gördüğünüz gibi paketin tam ortasında bir silikon ped var ürünü leblebi büyüklüğünde ped'e sıkıp yüzünüze uyguluyorsunuz .Zaten çok çabuk köpürdüğünü göreceksiniz . makyajı kolayca temizlemesinin yanı sıra cilde detoks etkisi yaptığı da söylenebilir . İşlem bittikten sonra suyla durulayacaksınız ve işte yumuşacık cildiniz :) ben yüzümün derinlemesine temizlendiğini hissettim ve perfect clean'e sanırım uzun süre sadık kalacağım :)

Sizin favoriniz hangisi? yorumlarınızı bekliyoruz :)





                                                                                                              Sevgiler,
                                                                                                          Style of sibling

Yorumlar

  1. Interesting product... I have never seen it , will look for this when I go out this time
    Don't forget to join my sunglasses giveaway.
    http://www.beingbeautifulandpretty.com/2013/10/mignon-mignon-sunglasses-giveaway.html?m=0
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    YanıtlaSil
  2. Bende deneyeyim garnier 3 etkiden memnunum ama yenilerede açığım :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onuda kullanmiştim ama şimdilik favorim bu mutlaka denenmeli:)

      Sil
  3. Interesting product .. lovely pics :)
    www.glamngloss.net

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar