French Sole


Merhabalar
Şimdiye kadar babetlerle aram pek iyi değildi her zaman ayağımı vurur yada bir şekilde rahatsız ederdi ve oturduğum yerden kalkamazdım ama bu yaz ayağımdan çıkarmayarak bu geleneği bozdum diyebilirim yaz başında mudo dan aldığım babetler sayesinde . Çok uygun fiyata bulduğumda dayanamayıp almıştım iyi ki almışım diyorum çünkü spor ayakkabılarımı bile bir kenara bıraktım :)
Tabi babetlerle rahat etmeye başlayınca çeşitlerini araştırmaya başladım French sole markasıyla tanıştım birçok ünlünün tercihi bu markanın henrietta koleksiyonu en beğendiyim :) Geçen ay internet satışı başladı ve bildiğim kadarıyla Türkiye'ye de gönderim yapılıyor ben modellere bayıldım kullanan varsa yorumlarınızı bekliyorum ...




 

                                              
                          


                                                                                                              Sevgiler
                                                                                                        Style of sibling

Yorumlar

  1. I loved all the ballerinas, the decor outside store is so nice
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com
    http://instagram.com/beingbeautifulpooja

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar