Nail 1#



Merhabalar ,
Aslında bu yazı bir beyaz oje postuydu yani henüz beyaz ojeyi sevemeyenleri ikna edip ,sevdirmekti amacım ama fotoğraflara bakarken bu amacımdan biraz uzaklaşmaya başladığımı fark edince biraz nude ojede olsun canım nasılsa beyaza yakın diye düşünürken baktım ki benim fotoğraflar rengarenk olmuş ve bu postun bastaki amaca hizmet edemeyeceğine karar verdim. Sizinle paylaşmak istediğim o kadar nail ve nail art fotoğrafı varmış ki bu postun adını '' Nail 1# '' olarak adlandırmaya karar verdim yani devamı gelecek :) Yine de ağırlıklı beyaz ojeden oluşan yazım nude ve diğer renkler olarak devam ediyor. Bir tavsiye siz beyazlara biraz daha ısının sevmeye çalışın çünkü bundan sonra da sık sık karşılaşacağınıza emin olabilirsiniz ;)
Fotograflardan sonra haydi maniküre :)


 
 

















                                                                                                         Sevgiler
                                                                                                     Style of sibling

Yorumlar

  1. Loved your rings and second nailart id fab..
    Very inspiring pics..
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com
    http://instagram.com/beingbeautifulpooja

    YanıtlaSil
  2. Hepsi çokk güzel ben de deneyeceğimm. Harika bir paylaşım olmuş teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Hepsi birbirinden güzel. :) Bazılarını denemeyi düşünüyorum. :)

    http://dreamglamour.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Mavili olan çok ilginç hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar