The Balm Down Boy




Merhabalar The balm markasına olan bağlılığımı takip edenler bilirler hem tasarımları hem ürünlerin kalitesinden dolayı severek kullanıyorum . Şimdi size down boy allıkdan bahsedeceğim, daha once soyledığım gibi allıklarda genelde mat tercih ediyorum kışın ten rengim beyazladığı için pembe allık renk veriyor ve  kalıcılığı harika aksam eve geldiğimde sabah sürdüğüm gibi kalıyor bunun yanısıra vintage görünümü de beni etkiledi :). şimdi ise aklımda frat boy var bir sonraki indirimde benim olması için sabırsızlanıyorum. Fiyatı:27tl




                                                                                                  Sevgiler
                                                                                             Style of sibling

Yorumlar

Popüler Yayınlar