First Post !



Merhabalar,
 
Uzun süredir açmayı düşündüğümüz bu bloğu sonunda açtık.

Blog sahibeleri olarak iki kız kardeşiz . Fırsat buldukça sizlerle moda , ilham aldıklarımız , kendin yap projeleri ve life style  hakkında paylaşımda bulunacağız .

Blog açmamız konusunda bizi destekleyen herkese çok teşekkür ediyoruz. Paylaşacaklarımızın yanı sıra sizlerden de öğreneceğimiz çok şey olduğunu düşünüyoruz . Düşüncelerinizle yanımızda olacağınızı bilmek bizim için çok önemli. yorumlarınızla da ilerlememize yardımcı olacağınıza inanıyoruz .

                                                                                                      Sevgiler...
                                                                                                 Style of  Sibling

Yorumlar

  1. Tebrik ederim, blogosfere hoşgeldiniz :) İlk takipçiniz ben olayım o zaman, bol şans diliyorum! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler :)sizler gibi tatlı takipçilerim olur umarım :)

      Sil
  2. thank you:)

    i follow your blog

    YanıtlaSil
  3. Hairkasınız kızlar! Bayıldım blog dizaynına! bol bol ziyarete gelirim size, bloglovin den hemen ekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok teşekkürler cocobolinhocum uyarınız dikkate alınmıştır ;)

      Sil
  4. Merhaba kızlar :)
    Öncelikle hayırlı olsun bloğunuz. Yazmanın ve paylaşmanın ne kadar keyifli olduğunu kısa zamanda anlayacaksınızdır.
    Tasarım da harika.

    Hadi bakalım takibe ben de alıyorum hem buradan hem bloglovinden.
    Bende bekliyorum

    www.deniztamturk.com

    YanıtlaSil
  5. Tebrik ederim kızlar, hayırlı olsun :)

    http://kenditasarim.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar