DIY: Pullu kolye




 Merhabalar,
Bugün bir kendin yap projesiyle karşınızdayız. Bu projeleri severek takip ediyorum diğer bloglardan ve uzun zamandır takı yapıyorum. İlkokuldan beri diyebilirim boş zamanlarımda, kafamı dağıtan ve beni motive eden bir şey. Aldığım takıları da mutlaka bir süre sonra değiştirip kullanmayı da çok seviyorum. Aşağıda aşamalarıyla  gördüğünüz kolyenin nasıl yapıldığı  yazıyor. umarım açıklayıcı olmuştur takıldığınız yerde sorabilirsiniz cevaplamaktan mutluluk duyarım.
  
                                                               
 1- Öncelikle malzemelerimizi hazırladıktan sonra 12cm olan telin ucunu şekilde görüldüğü gibi kıvırıp altın rengi boncuklardan bir tane takıyoruz.
2- İstediğiniz renk pulu dizmeye başlıyoruz yaklaşık 3,5-4cm diziyoruz.
3- Dizilen pullardan sonra tekrar altın rengi boncuğu takıp istediğiniz şekilde bir  uç yerleştiriyorsunuz (şekilde çiçek, balık gibi çeşitleri var ben en sondakini seçtim)
4- Aynı şekilde pulları dizip ucunu kapatıyorsunuz
5- Kapattığınız yerlerden zinciri geçirip ortasına doğru klipsi yerleştiriyorsunuz (istediğiniz boyda yapabilirsiniz)             
 
İşte bitmiş hali :)

Yorumlar

  1. Ellerine sağlık gerçekten çok güzeller;)

    YanıtlaSil
  2. Lovely DIY, we are definitely trying this

    Kisses,
    Adri, Joha & Nat
    http://sistersandbloggers.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. süpeer görünüyorlar.
    Mavinin tonu çok güzel.
    Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ilk görüşte ona bayılmıştım, sürekli kullanıyorum
      teşekkürler :)

      Sil
  4. merhaba blogunu yeni keşfettim..
    kolye harika olmuş :)
    sevgiler
    http://www.sinemspinkdiary.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler bende hemen bakıyorum bloğuna :)
      sevgiler

      Sil
  5. I love this, it's so cool!

    I'm now following you on GFC & Bloglovin!

    www.studdedkisses.co.uk

    YanıtlaSil
  6. minimalist takılar favorim
    seninkiler tam bana göre
    ellerine sağlık
    takipteyim:)

    YanıtlaSil
  7. çok güzel gerçekten.En kısa zamanda yapmayı denemeliyim :)
    www.softfashionn.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Güpgüzel olmuş , süpsüperler ;-)
    Hapharikasın ;)

    YanıtlaSil
  9. Lovely Post :)
    Thanks for leaving me a message .. I am following u on GFC and bloglovin. hope u follow me back too

    www.glamngloss.net

    YanıtlaSil
  10. this is so cool!!
    maybe you would like to follow each other?
    xoxo

    www.mychoicebysorana.blogspot.ro

    YanıtlaSil
  11. teli nerde bulabılırım?coook gusell ellerıne saglık hemen yapıcam :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar