Superga


    Herkese merhabalar,
    Bu postumda size severek kullandığım bir ayakkabıdan bahsedeceğim. Superga bildiğiniz gibi  birçok ünlünün tercih ettiği İtalyan markası. Toms'lara fazla ısınamayan benim gibilerin kurtarıcısı da diyebiliriz aslında. Markanın geçmişi yaklaşık 100 yıl öncesine dayanıyor ama biz onu Sienna Miller sayesinde tanıdık. Geçen yıla kadar İngiliz moda ikonu Alexa Chung superganın yüzüyken şimdi İngiliz şarkıcı Rita Ora markanın yeni yüzü oldu.
    Birkaç ay öncesinde Chiarra Ferragni de superga ile yeni bir koleksiyona imza attı ve anlaşılan çokta etkili oldu. Henüz bu güzel  koleksiyonu Türkiye de görememiş olsakta ben herzaman klasikten yana olduğumu belirtmek isterim .
    Converse'ler gibi zamansız bir moda olan bu ayakkabılar ünlülerinde dolaplarında yerini almış bulunuyor , şimdide onların kombinleriyle görelim. (superga ile benim kombinlerim yakinda bloğumuzda olacak )

   Supergalara buradan sahip olabilirsiniz  tık tık









 

Yorumlar

  1. Really love those shoes!

    http://madlolaa.blogspot.com.es/

    YanıtlaSil
  2. Zımbalı modelleri yeni görüyorum, ne kadar güzeller.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ilk gordugumde bende bayılmıştım:) hosgeldin bloğuma takipte kal daha cok güzel seyler göreceksin :)

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Superga alamadım bi yaahu hiç sıra gelmiyor :) banada beklerim .

    YanıtlaSil
  5. Ama alınca vazgeçemeyeceksin onu bastan soyeyebilirim tatlım :)

    YanıtlaSil
  6. Nice post!!! Cool pics!

    Lets' follow each other sure))))

    Iri
    irinapavlova.blospot.com

    YanıtlaSil
  7. Excelente, me encanta este post!!

    María Vargas
    http://thekrollekopf.blogspot.com/

    Sigueme!!

    YanıtlaSil
  8. Nice post, so lovely!!

    María Vargas
    http://thekrollekopf.blogspot.com/

    Follow me!!!

    YanıtlaSil
  9. Supergaları ben de seviyorum ancak şansım ondan yana gitmedi malesef internetten aldım ve numarası küçük geldi fark ettiğimdeyse çoktan 1 ay dolmuştu ve hic giyemedim oylece duruyorlar :/

    http://kenditasarim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. superga ayakkabılar çok şık ve çok tatlı. sevgililer gününde hediye etmek için birebir ürün. renk seçeneği geniş olmasına rağmen vizon, bordo ve yeşil renkleri çok tatlı duruyor. =)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar