Bebak Yüz Temizleme Jeli ve Toniği




Merhabalar bugün size Bebak'ın yeni çıkan yüz temizleme jellerinden bahsedeceğim elime aldığım her şeyi  kullanmaya başlamadan önce kokusuna bakarım ve ben bunların kokusuna bayıldım ve benden daha başlamadan bir puanı kaptılar sonrasında bu yeni Bebakların bence en önemli özelliği alkol ve paraben içermemesi içinde E vitamini , argan yagı ve badem özleri içeriyor günlük kullanıma uygun ben neredeyse her gün kullandım ve yüzümün temizlenmesinin yanı sıra ferahladığını da hissettim. Bence denenmesi gereken bir ürün eğer denediyseniz yorumlarınızı merakla bekliyorum...
(Yorumlarım Normal ve karma ciltler içindir.)



Sevgiler
Style of sibling

Yorumlar

  1. Never seen this range before, looks nice
    Happy Weekend
    Kisses
    www.beingbeautifulandpretty.com

    YanıtlaSil
  2. Çok merak ettim alıp denemek istiyorum hemen

    YanıtlaSil
  3. Thank you for your comment, also liked your blog. =)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar