Haftanın Ünlüsü : Jessica Alba

 

Merhabalar bu haftanın ünlüsü başarılı oyuncu Jessica Alba . 32 yaşındaki ünlü oyuncu giydiği herseyi kendisine yakıştırmayı iyi biliyor ama ben özellikle kırmızı halı seçimlerini başarılı buluyorum bakalım fotoğraflardan sonra sız ne düşüneceksiniz ?
Yorumlarınızı bekliyorum :)










                                                                                           Sevgiler
                                                                                       Style of sibling

Yorumlar

  1. her hali güzel yaa. çok beğeniyorum Jessica Alba'yı.. bu görünümlerinden de en çok beyaz elbiseli kombinini sevdim.. sokak tarzında ise dr. martens botlu olanını beğendim..

    YanıtlaSil
  2. Jessica is my fav , she looks beautiful in all the outfits
    Don't forget to join my $30 certificate giveaway
    http://www.beingbeautifulandpretty.com/2013/11/dressale-30-certificate-giveaway.html?m=0
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    YanıtlaSil
  3. Giyim tarzı duruşu ve güzelliğiyle bu kadına bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Audrey hepburn ve jessica alba duru güzellikleri,zariflikleri ve tarzlariyla her zaman benim favorim olmuslardir.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar