Mimlendim


Merhabalar,

Fuldenin giyinme kabini tarafından mimlendim beni aşağıdaki sorularla daha yakından tanıyabilirsiniz :)

1. Sonbaharda en sevdiğin şey / şeyler nedir?

Sonbaharda doğduğum için bu ayların yeri ayrıdır bende hem havasıyla hem yaprakların renkleriyle en sevdiğim mevsim sonbahardır diyebilirim

2.Sonbaharda en sevdiğin kıyafet?

Deri ceketim sonbaharda vazgeçilmezim ama bu sene biker botlar en sevdiğim ,

3.Sonbaharda en sevdiğin yemek / içecek?

Hava cok soğuk olmasada kısın yaklaştığınız hissettirir bana sonbahar ve hemen üşüyen bi yapım var oyuzden sıcak içecekleri tercih ediyorum

4. Sonbaharda başlayan TV dizilerinden en çok beklediğin dizi hangisi?

Her dizide ilk sezondan sonrası beni sıktığı için ,yeni başlayan  dizileri sabırsızlıkla beklerim

5. Sonbahar geleneğin nedir?

Sonbahara özel bir geleneğim yok ama fırsat buldukça biliğiniz gibi takılar yapmayı gelenek haline getirdim diyebilirim. (Buradan takılarıma bakabilirsiniz.)

Tesekkürler Fulden :) bende bu mim'i style&glaze , fashionfromsymrna ve  İzmir'in kızları ' na gönderiyorum .

                                                                                    Sevgiler,
                                                                              Style of sibling

Yorumlar

  1. bebegiiim ilk fırsatta yapıcam suan nöbetteyim:)

    YanıtlaSil
  2. Don't forget to join my $30 certificate giveaway
    http://www.beingbeautifulandpretty.com/2013/11/dressale-30-certificate-giveaway.html?m=0
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar