Çekiliş var !




Merhabalar, umarım güzel bir hafta sonu geçirmişsinizdir . Eğer hafta sonunuz istediğini şekilde geçmediyse size harika bir haberimiz var :) İşte ilk çekilişimizin heyecanıyla karşınızdayız! Malum bu sene büyük kolyeler kopamadığımız parçalar , gördüğümüz andan beri gözümüzü alamadığımız bu kolyeyi tatlı takipçilerimizden birine hediye etmeye karar verdik . Sponsorumuz Only change by AG 'ye tekrar çok teşekkür ediyoruz ve mutlaka sitesine (buradan) göz atmalısınız diyoruz mükemmel tasarımları arasında bu kolyeyi seçmekte biz oldukça zorlandık :)

Kolyeye sahip olmak için şartlarımız çok basit :
1- Only chance by ag  butiği facebook (buradan) ve instagram (buradan) takip etmeniz,
2-Style of sibling bloğumuza Google friend connect ten (GFC) üye olmanız , facebook (buradan) ve instagram (buradan) sayfalarımızı takip etmeniz.
3-İnstagramda çekiliş ile ilgili paylaştığımız bir fotoğrafı kendi sayfanızda @styleofsiblings etiketi ile paylaşmanız.

Şartları yerine getirdikten sonra mail adresinizi yorum olarak bırakmayı unutmayın .Çekilişimiz 04 Ağustos- 09 ağustos 2013 tarihleri arasında gerçekleşecek ve kazanan 10 Agustos 2013 tarihinde facebook ,twitter ve instagram sayfalarımızdan duyurulacaktır.

NOT: instagram hesabınız yoksa çekilişimize diğer şartları yerine getirerek katılabilirsiniz .

                                                                         bol şans!
                                                                         sevgiler...
                                                                     style of sibling

Yorumlar

  1. Great blog, so I'm a New follower on GFC and bloglovin =)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba güzellikler!
    Blogunuzu bloglovin ile takipteydim şimdi GFC den katıldım. Hem sizi hem de Only Change by AG'yi FB ta beğendim. İkinizi de ig de takip ediyorum. Yalnız İG de çekiliş resminizi ancak yarın paylaşabilirim çünkü şu an blogumda devam eden bir kolye çekilişi var ve kafa karışıklığı yaratmak istemiyorum. Bugün katılım için son benim çekilişime, bu arada katılmadıysanız beklerim:)))
    İg de paylaşınca başka insanlara da duyurmuş olucam, daha çok katılan sizi daha çok tanıyan olsun fıstıklar:)
    Cocobolinho
    e-mail: fashionnglaze@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bol şans cocobolinho'cum. Bugun son gun mu hemen katılıyoruz. Destegin içinde cok teşekkür ederiz :)öpücükler

      Sil
  3. kolye çok hoş gerçektenn umarım şans benden yana olur :)
    burcu_cicioglu@hotmail.com
    hoşçakalınnn:)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba :)
    Blogunuzu Yagöur Celik kullanıcı adıyla GFC ve Bloglovinden takip ettim.Instagram'dan da takipteyim fakat sayfanız gizli şuan.Kabul ederseniz instagram'dan fotografınızı paylaşailirim :)
    Diğer şartlarda tamam fb'da Yağmur Çelik adıyla takipteyim.
    gmail:cyagmur45@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. sayfaları beğendim
    https://www.facebook.com/oguz.akdeniz.7
    izleyicinim
    paylaştım
    https://twitter.com/AkdeniZZZZzzzz/status/364722721604632576
    oğuz akdeniz
    akdenizzzzzz@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. Merhaba gfc elif_yldrm35 adıyla izleyicinim fb da elif Yıldırım adıyla beğendim. Instagram kullanmıyorum
    Sevgiler
    elif_yldrm35@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar