Swim 2013




Merhaba,
Ağustos ayıda geldi çattı, artık bu postu yayınlamanın zamanı geçmedi mi? diyecek olanlarınız vardır mutlaka ama tatil yapmak için bayramı bekleyenleri unutmadım ben, onu önceden belirteyim . Bir hatırlatmada yapalım hemen yaz güzel, her şey güzelken tatilimiz zehir olmasın ,güneş kremleri çantalara lütfen!! :) Bronzlaşmak için saatlerce güneşlenenlerden değilim, plajda bile gölge arayan biriyim ama güneşlenmiyorum diye plaj modasından vazgeçeceğimi düşünüyorsanız yanıldınız:) Benim tercihim bikiniden yana olsa da bu yaz mayolarda gözüm kaldığını itiraf ediyorum bakalım siz hangisini beğeneceksiniz .






 



                                                                                                   Sevgiler..
                                                                                              Style of sibling

Yorumlar

  1. Beautiful swimsuits!!!!

    Kisses
    Adri, Joha and Naty
    http://sistersandbloggers.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Thank you,honey!

    Style of sibling

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar