Knot Your Belt



Merhabalar,
Benim için keme büyük sorun küçük boy alsam bile uzun kısmı beni çok rahatsız ediyor ben genelde üstteki şekilde bağlıyorum gecen gün burada gördüğüm modeller çok hoşuma gitti ve bir kaç tanesini uyguladım bile peki sizin çözümleriniz neler ?? Yorumlarınızı bekliyoruz:)






                                                                                                Sevgiler,
                                                                                            Style of sibling


Yorumlar

  1. Very cute! Love it!

    http://www.hiteastyle.com

    YanıtlaSil
  2. ben genelde keserim :) ama en üstteki gerçekten süper görünüyor :)

    YanıtlaSil
  3. This is such an interesting and helpful post..
    Don't forget to join my sunglasses giveaway.
    http://www.beingbeautifulandpretty.com/2013/10/mignon-mignon-sunglasses-giveaway.html?m=0
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    YanıtlaSil
  4. kemerde düğüm şık duruyor bence, seviyorum görüntüsünü :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar