Yves Rocher


  Merhabalar
  Sabırsızlıkla beklediğimiz hafta sonu sabahında sizinle paylaşmak istediğim bir şeyler var. Severek kullandığım Yves Rocher 'in neredeyse bütün duş jellerini denedim favorim bu lotus çiçeği ve ispanya narı oldu. Lotus çiçeğini kokusu çok hafif ve basta uçucu gibi gelse de ben cok sevdiğim bu kokunun roll-on'unu da kullanıyorum .Roll-on'lar bizim alışageldiğimizin  aksine çok sıvı önceleri tedirgin olsam da bunun bitkisel içeriğinden kaynaklandığını öğrendiğimden beri daha da hoşuma gitti aslında bugün size bahsedeceğim Yves Rocher'in bitkisel içeriği...
  Yves Rocher'in kozmetik alanında Fransa'da 50 yıllık tecrübesi ve kozmetikte doğadan ilham alan, doğaya saygı duyan bir hikayesinin olması beni etkiledi. Yves Rocher'in prensipleri arasında türü tükenmekte olan bitkileri kullanmamak , GDO'lu bitkileri kullanmamak ve ekolojik ambalajlar kullanıp, organik tarıma öncelik vermesi de söz konusu.
   Yves Rocher 'den benim kullandığım ve memnun kaldığım birkaç ürün aşağıda , makyaj ürünlerini henüz deneyemedim ama en yakın zamanda sizlere onlardanda bahsetmeyi umuyorum. Sizde kullandığınız ürünleri yazarsanız sevinirim.
Not : online alışverişe buradan ulaşabilirsiniz (Yves Rocher)





                                                                                                                 Sevgiler
                                                                                                             Style of sibling

Yorumlar

  1. Ben de kahveli ve limonlu duş jeline bayılıyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. limonlunun cok fresh bir kokusu var bende seviyorum ama bunlar bağımlılık yaptı :)

      Sil
  2. Great review! Thanks for sharing!
    And thanks for stopping by my blog! sure, we can follow each other! I'm following you right now on gfc, bloglovin, twitter and instagram! :)
    Have a great weekend! kisses
    http://breakfastwithpinkdiamonds.blogspot.com.es/

    YanıtlaSil
  3. Güzel yorumun icin cok tesekkur ederim :) Bende takipteyim :)
    http://tugbates.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Cute blog and post! :)
    Would you like to follow each other?
    http://astbakay.blogspot.ru/

    YanıtlaSil
  5. Good review:)

    Great post, Thanks for sharing!

    Hugs, Brittany, xx

    http://polkaanddots.blogspot.co.uk/

    YanıtlaSil
  6. Dus jellerine asik oldugum kadar hicbisiyi sevmiyorum herhalde :D
    O rahatlaticiligi, kokusu, tertemiz edisi. :)

    YanıtlaSil
  7. lotus çiçeğini bende kullanıyorum benimde favorim ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bağımlılık yapti galiba diğerine geçtim simdi bitse de tekrar lotusa dönsem diyorum her duşta :)

      Sil
  8. çok güzel bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
  9. teşekkürler en yakın zamanda bloğunuzdayım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar